Connection fixed!

April 6, 2007 at 1:54 AM

Over 8 hours now and no disconnection, YAY!
I think my connection is fixed. Hurray!

I woke up at 10 am, got ready and went to TM POINT to complaint about my connection problem. I wanted to bitch at them but it was that nice guy who attended to me, and I didn’t have the heart to bitch him out since he’s been very helpful with my past problems. LOL. He opened the case, made it a high priority and later evening I got a call from the broadband guy. We had a long talk bla bla bla and he reset the port and all that and told me to monitor my connection tonight and so far, it has been fine! YAY! I hope it’ll last that way πŸ˜› God it was so frustrating… I nearly smash my modem.. LOL.

I’m not going to hitz.fm birthday bash πŸ™ I don’t want to drive 2 hours to KL and back πŸ™ And tomorrow Sharina is going to start tutoring me business math.. EWWWW. Oh well, I just want to get my exam over with, so I can get the hell out of that college and go to another, lol. Hmm need to go to college tomorrow to get my accounting notes. Bah. I hope I won’t bump into you-know-who.

Oh I wanna go see some movies at the cinema… Jangan Pandang Belakang (Don’t Look Back) seems good… let me paste the synopsis:

Darma (Pierre Andre) is traumatised by the mysterious death of his fiancee, Rose (Intan Ladyana). Not satisfied with her unexplained death, Darma decides to investigate the case with the help of Rose’s twin sister, Seri, (also played by Intan Ladyana). As they probe into the death, a series of strange occurrences start to unravel, leaving Darma in a disturbed state of mind that affects his life and career. When he is advised to take a week’s break from work, he returns to his hometown to rest. Unknown to him, he is only getting closer to solving his fiancee’s death and the truth behind the strange happenings.

The main guy, Pierre Andre is kinda hot, LOL. I know Malaysian horror movies sucks monkey ass because of the censorship and religion problem, but out of all, Jangan Pandang Belakang looks quite ok than others. Did I mention Pierre Andre is kinda cute? πŸ˜› By the way, while filming this movie, a stuntman died… he fell from I forgot which floor… some says he was pushed by ghosts, lol. *shrugs*

Pierre looks hot when he is ‘possesed’… it turns me on ;P
Here, I give you some cute pics of Pierre Andre hehe.
Ok time to go to sleep now. Night.

1070774748_l.jpg

pierre.jpg

jpb1.jpg